Faciliteter i Den Gamle Skole


Vores vision er at skabe et frodigt miljø for det lokale erhvervslivs små og mindre virksomheder, hvor sparring, udvikling og fællesskab er i højsædet. Ligeledes ønsker vi at skabe en mulighed for personer, der ønsker et socialt og inspirerende miljø til deres hjemmearbejdsplads.

 


Gennemskuelig økonomi i sikre og velfungerende omgivelser

Med en gennemskuelig husleje, kan du lægge dine budgetter meget nemt. Med vand, varme, strøm, internet, rengøring af fællesområder, kaffe og te, inkluderet i prisen, ved du præcis hvad du har i vente.

Du får mulighed for at placere din virksomhed i sikre omgivelser, med alarmsystem og kodelås, og lejer du fast kontorplads eller eget kontor kan du placere din firmaadresse på matriklen.

Du får adgang til hurtigt internet, og du kan benytte dig af husets printer til scanning samt sort/hvid print og kopiering.

 


Du får udvidet dit erhvervsnetværk

Dit netværk bliver helt automatisk udvidet, når du bliver en del af Den Gamle Skole. Du falder naturligt i snak med andre når du henter en kop kaffe, og når ugen rundes af i husets fredagsbar – som naturligt ligger fredag eftermiddag.

 


Der er lagt vægt på arbejdsmiljøet

I hele huset, og særligt i det store fælleskontor er der gjort masser af støjdæmpende tiltag. Hele huset er indrettet med akustiklofter og flere steder er der opsat akustikpaneler. Mellem kontorpladser og flyverpladser er der sat lyddæmpende halve skillevægge, så der både er plads til ro og koncentration.

 


Mødelokale

I vores fine nyindrettede mødelokale er der plads til 12 personer i lækre stole med armlæn, rundt om et langt bord i bådfacon, som giver en behagelig afstand til dine mødedeltagere. I lokalet finder du en storskærm, som du nemt får trådløs forbindelse til. Desuden et whiteboard og tusser som virker.

 


Hyggeligt loungeområde

Med vores hyggelig loungeområde/venteområde ved hovedindgangen kan du trygt lade dine gæster møde ind og tage sig en kop kaffe eller te, mens de venter på at du tager imod dem. Og har du brug for at slappe lidt af eller sparre med en af dine kontorfæller, så kan du sagtens slå dig ned i de bløde sofaer.

 

 

Køkken og spisestue

Du har rig mulighed for at spise din frokost i den hyggeligt indrettede spisestue, og har du ikke fået smurt madpakken hjemmefra, kan du sagtens tilberede en lækker frokost i det veludstyrede køkken.

 


Lækre badefaciliteter

Vi har indrettet et lækkert badeværelse, som du kan benytte, hvis du f.eks. cykler på arbejde eller snupper en løbetur i løbet af dagen. Desuden er der naturligvis indrettet stort handicapvenligt toilet.




Vilkår


Når du lejer privatkontor på 14, 19 eller 22 kvm, er følgende inkluderet i prisen:


  • Adgang til bygningen 24/7/365
  • Kodelås både til bygningen og til dit kontorlokale
  • Wifi og kablet højhastighedsinternet
  • Parkering på matriklen
  • Køkkenfaciliteter og spisestue, hvor frokosten kan nydes sammen med andre i kontorfælleskabet
  • Toilet og badeværelse med lækre badefaciliteter
  • Loungeområde/venteareal hvor du eller kunder kan slappe af og vente på aftalt møde
  • Kaffe, te, koldt brus vand
  • Stort mødelokale med plads til 12 personer med trådløs storskærm, whiteboard
  • S/H print, scan, kopi


Der er mulighed for tilkøb af:


  • Rengøring
  • Mødeforplejning


Prisen for 14 kvm er 4650 kr. ex moms pr måned, inklusive strøm, varme, vand.

Prisen for 19 kvm er 5650 kr. ex moms pr måned inklusive strøm, varme, vand.

Prisen for 22 kvm er 6650 kr. ex moms pr måned inklusive strøm, varme, vand.

 


Oprettelse koster 995 kr, excl moms, som er et engangsbeløb. I oprettelsen er bl.a. inkludereret dit firmanavn ved hovedindgangen, link fra vores hjemmeside, kode til WIFI, kode til dørlåse samt hjælp til installation af vores netværksprinter på din computer.

Opkrævning af husleje sker månedsvis forud. Depositum er 3 måneders husleje. Bindingsperioden er på 3 måneder. Der er en måneds opsigelse, og opsigelse kan ske pr. den sidste hverdag i måneden.

Mulighed for at have virksomhedsadresse på matriklen.





Når du lejer en fast kontorplads, er følgende inkluderet i prisen:


  • Adgang til bygningen 24/7/365
  • Kodelås til bygningen
  • Wifi og kablet højhastighedsinternet
  • Parkering på matriklen
  • Køkkenfaciliteter og spisestue, hvor frokosten kan nydes sammen med andre i kontorfælleskabet
  • Toilet og badeværelse med lækre badefaciliteter
  • Loungeområde/venteareal hvor du eller kunder kan slappe af og vente på aftalt møde
  • Kaffe, te, koldt brus vand
  • Stort mødelokale med plads til 12 personer med trådløs storskærm, whiteboard,
  • S/H print, scan, kopi
  • Aflåst skab til mapper og andre kontorartikler.
  • Rengøring



Der er mulighed for tilkøb af:



  • Mødeforplejning


Der forventes et rimeligt brug af mødelokalet, og Den Gamle Skole forbeholder sig ret til at ændre vilkår for brug af mødelokalet, hvis dette ikke overholdes, således at betaling for brug kan indføres.


Prisen er 1695 kr ex moms pr måned, inklusive strøm, varme, vand.


Oprettelse koster 995 kr, excl moms, som er et engangsbeløb. I oprettelsen er bl.a. inkludereret dit firmanavn ved hovedindgangen, link fra vores hjemmeside, kode til WIFI, kode til dørlåse samt hjælp til installation af vores netværksprinter på din computer.

Opkrævning af husleje sker månedsvis forud. Depositum er 1 måneds husleje. Bindingsperioden er på 3 måneder. Der er en måneds opsigelse, og opsigelse kan ske pr. den sidste hverdag i måneden.

Mulighed for at have virksomhedsadresse på matriklen.



Når du lejer en flyverplads er følgende inkluderet i prisen:


  • Adgang til en kontorplads 2 eller 3 dage om ugen
  • Adgang til bygningen mellem klokken 08.00 og 18.00 på hverdage
  • Wifi og kablet højhastighedsinternet
  • Køkkenfaciliteter og spisestue, hvor frokosten kan nydes sammen med andre i kontorfælleskabet
  • Toilet og badeværelse med lækre badefaciliteter
  • Loungeområde/venteareal hvor du eller kunder kan slappe af og vente på aftalt møde
  • Kaffe, te, koldt brus vand
  • S/H print, scan, kopi


Der er mulighed for tilkøb af:


  • Brug af stort mødelokale med plads til 12 personer med trådløs storskærm, whiteboard,
  • Mødeforplejning

 


Prisen for 2 dage om ugen er 995 kr ex moms pr måned, inklusive strøm, varme, vand.

Prisen for 3 dage om ugen er 1495 kr ex moms pr måned, inklusive strøm, varme, vand.


Oprettelse koster 995 kr, excl moms, som er et engangsbeløb. I oprettelsen er bl.a. inkludereret dit firmanavn ved hovedindgangen, link fra vores hjemmeside, kode til WIFI, samt hjælp til installation af vores netværksprinter på din computer.

Opkrævning af husleje sker månedsvis forud. Depositum er 1 måneds husleje. Bindingsperioden er på 3 måneder. Der er en måneds opsigelse, og opsigelse kan ske pr. den sidste hverdag i måneden.

Ingen mulighed for at have virksomhedsadresse på matriklen.